Äntligen fint väder!

Eller vad tycker ni? Har det inte varit lagom föör mycket regn och rusk nu? Jo det tycker jag. Men idag har vi i alla fall fått otroligt underbart väder så det blev en härlig dag på stranden med småungarna och mormor och morfar. Jag badade och allt vilket inte var planerat med två gånger var jag nere i vattnet. Synd att kalla det bada, doppade mig och sen halv sprang upp och tog en handduk. Solade mest och det var riktigt skönt. Behövder lägga på brännan lite efter att allt bruna har försvunnit när det varit sånt där skitväder hela tiden. Tydligen ska de bli dåligt väder igen nu i helgen :/ så det suger.

Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder och det men kom fram till att kameran inte hängt med speciellt mycket och det var inge vidare bra bilder på kameran så det blir inga bilder dess värre. Lite tråkigt eftersom jag själv är sån som blir mer intresserad av ett inlägg om det är bilder i det. Men men. Träffade Räkan igår vid 9-10 någon gång och som vanligt hade vi ingenting att göra. Messade lite med Basse som var på fest hos Jonis med några. Tillslut tröttnade vi på att sitta utanför Räkan så vi bestämde oss för att åka och tanka, och eftersom vi var uttråkade så åkte vi till spånga av alla ställen och gjorde det. Mötte Markus på vägen som var på g hem, men hur som helst så när vi tankat klart messade vi Basse igen och sa att han skulle komma utanför Jonis och ta en cigg med oss vilket slutade med att vi gick upp till Jonis i stället. Jag vägrade och vägrade, satte mig på tvären och blev kallad mupp, tönt o vise versa men ändå slutade det med att man gick upp, tack vare ett visst besatt skaldjur.............................. men det var trevligt, den ända nyktra av typ 10 pers så drog hem tidigt.

Ikväll blir det till att vara hemma, oj, tittade på klockan nu och såg att den var 11, trodde den va typ 7 men men, skönt ska sova snart! HA DET BRA KÄRA LÄSARE :) <3

Kommentarer
Postat av: Räkan

besatt!? haha det skulle jag inte tro va ;p

2008-07-05 @ 14:31:00
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0