Dagens sista

Även fast paraplyet fick följa med till stan så blev man blöt. På benen i och för sig så det är ju egentligen inte så konstigt. Snyggt var det inte i alla fall när man hade gråa mjukisbyxor på sig som blev helt prickiga av regnet. Helt sjukt egentligen att man ska behöva mjukisar, tröja och jacka i juli. Då ska man gå omkring i shorts och linne tycker man ju. Men men, till stan kom jag i alla fall. Fick vänta på Tiffy i några minuter men det skadade inte. Så gick vi till Punkt Shop på Hötorget och köpte två nya stavar till min tunga och en näsplupp. Gick till Bellmans för att Tiffy skulle bjuda på fika, men blev bjudna av min kusin som jobbade så det var ju snällt :) Det blev Café Latte och en choklad biskvi för min del och Café latte och hallon cheesecake till Tiffy. Satt där och pratade om allt möjligt och sen gick vi ner till Astron och bytte min piercing, fick en stav där också till tungan så nu har jag tre olika :).

Gick runt i affärer ett tag, hittade ett gulligt guldarmband från ur&penn för 29.50:- eftersom det var rea och det var typ de sista så det var ju ett kap ;) Tiffy shoppade loss totalt och var väldigt stolt över att hon köpt kläder för sina pengar istället för att slarva bort dem! Hah, men det kommer det med ska vi se :P ! Sen gick vi till Sandys och käkade, pepsi och kyckling-pasta sallad till mig, och pepsi och kyckling-curry baguette till Tiffy :) Sen skildes vi åt nere vid perrongen mot Hässelby eftersom Tiffy genar där när hon ska till pendeln hem. Men det var en trevlig dag med lilltjejen, vi ses ju inte så ofta nu för tiden och om vi gör det så är det när man krökar så då är det alltid kul att ses för en dag och bara prata och ha trevligt.

 
(Armbandet från ur&penn och piercinggrejerna :) köpte en stav med likadana kulor som den randiga fast vit också men har den i tungan nu så orkade inte ta ut den ;) Försöker få tag på tiffy så hon kan skicka lite bilder på oss från dagen men hon vägrar svara så det kommer imorgon!)

Annars så har jag inte gjort någonting speciellt ikväll, träffade Sara och Matte nu på kvällen ett tag, satt ett tag vid dagiset, gick och köpte cigg, satt vid ett annat dagis och promenerade hem. Imorgon ska vi luncha tillsammans i Vällingehus vid 12 så det blir mys. Matte och Sara ska tävla om vem som kan käka mest. Tror Matte kommer vinna säkert haha. Jag tänker i alla fall njuta av den Asiatiska Buffén där uppe. Hörs imorgon !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0