En saab med avtagbart tak ?

Haha, ja det är sjukt. Men jag är i alla fall hemma igen och har varit det sen i måndags kväll! Har bara inte kommit till skott med att lägga in ett nytt inlägg. Så var inte oroliga, än har jag inte glömt bort er ;) Det var hur mysigt som helst ute på Jessicas landställe. Ön var hur liten som helst, hade verkligen inte tänkt mig det, men det spelade ingen roll alls. Det var lika underbart i alla fall. Bangar inte på att åka dit igen! Vi målade och målade, sammanlagt 10,5 timmar och fick 700 spänn för det. Inte illa! Tror det lutar åt att åka dit igen och måla igen inom en snar framtid. Får se hur det blir med den saken.

  

Igår var jag med Räkan hela dagen, och massa annat folk. Kim, Johan, Danne, Basse, Markus, Jackie, Bert, Basse, Conny, Matte och Sara. Tror inte jag glömt någon. Skulle egentligen spenderat kvällen hos Manne med honom, Jessica och Kimpa. Men det gick inte så ringde Räkan och gick hem till henne, hämtade min moppe och mötte de andra vid lilla torget vid Matte och sen drog vi till tippen och mötte resten av gänget. Var där ett tag pratade lite, och sen drog jag, matte, sara och räkan till Hässelby slott. Efter att Sara och Matte åkt hem åkte jag och Räkan ner till båtbryggorna i villastan och sen till stråket. 3 timmar bestående av bara prat utan uppehåll gick hur snabbt som helst. Alltid lika skönt att prata av sig. Grodan boll och Kalle stropp, sen kan resten cykla och välta!

 



HAHAHAHA, JAG TROR JAG DÖÖÖR HAHAHA!

Annars då? Har bara legat ute på altanen hela dagen och solat. Men det började blåsa så mycket så gick in istället, när mamma kommer hem ska vi äta och sen blire till att träffa Räkan igen :) Adjö!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saaben.... vi väntar!

2008-07-17 @ 13:06:40
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0