Godnatt?

Okej, så här sliten och seg har jag faktist inte varit på riktigt länge. Trodde verkligen inte att kvällen skulle sluta som den gjorde igår, men som tur var så blev det som det blev. Jag ska berätta för er:

Va i stan med Jessosh och Räkan på dagen, möttes vid 2 i stan. Gick runt lite och konstaterade att jag aldrig mer ska till stan i sån värme, och inte heller när det är sån sommar rea. Helt sjukt, blev helt ifrån mig inne på Gina när jag och Räkan väntade på Jessica. Fick i alla fall med mig två tubtops klänningar hem, likadana fast en blå och en svart. Tycker de va så söta, och jag menar 49:- styck? Hej mitt största kap på länge! Hur som helst, Jessica tog hål i ögonbrynet också, så nu ser hon och Räkan nästan likadana ut :P, bara näspiercingen som saknas för Jessicas del ;). Åkte hem, käkade, duschade och ja, ni vet allt för att göra sig i ordning för att möta Angelica vid skogen vid mig som jag gjorde efter ett tag. Gick till Rosan, mötte Bert, Conny och Basse. Tog en sväng förbi Hässelby gård och statoil för bankomat och ciggaretter. Allt var grymt segt, det fanns inget att göra. Man hade dricka, men ingenstans att dra. Så det blev Lövsta. Tog en cigg och for vidare till Räkan och började dricka lite lite smått. Kvällen var fortfarande seg så kände inte för att dricka då, kunde lika gärna spara ölen till ett senare tillfälle men icke. Eftersom Basse, Conny & Angelica drog till Mantorp imorse för att glo på bilar åkte de hem tidigt med Bert. Då ringde Räkan till Kimpa, som satt på en krog i Sumpan med Manne och sin chef. Fick skjuts av Räkans väldigt snälla mamma till Sundbyberg och mötte upp grabbarna så gick vi hem till manne där Jessica och Steffi var och började kröka där istället. Väldigt väldigt trevligt om jag får säga det själv. Kändes som att jag skulle bli "supen under bordet" där ett tag under ölspelet, men slingrade mig ur det lite fint och knallade runt för mig själv i lägenheten. Hittade Räkan sovande under balkongbordet på balkongen, hur hon nu hamnade där är en annan fråga. Tillslut åkte vi därifrån, eller ja snarare gick. Vi lämnade inte sumpan förrän 8 på morgonen, fastnade utanför 7eleven i väntan på att de skulle öppna så jag Jessica och Räkan kunde få i oss frukost. Missade bussen hem med 10 minuter, så det blev till att vänta i 20 minuter. Somnade på bussen, gick av med Jessica och sov hos henne några timmar sen gick jag hem och somnade hemma.

Nu ska jag hoppa in i duschen för 3e gången idag och sen nog gå ut och lägga mig på altanen. Ha det bra folket!



Du anar inte hur mycket jag tycker om dig...

Kommentarer
Postat av: robiN

jag tycker att du borde skriva om mig, jag är ju faktist die hard cool... :D

2008-07-28 @ 13:29:26
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0