Hell yeah!

Trodde dagen skulle bli lika helvetisk som gårdagen men icke. Är på oerhört bra humör nu när jag kommit hem efter att ha spenderat kvällen själv tillsammans med Räkan. Alltid lika trevligt, dock inte lika sena nätter som det brukar men det är nog lika bra att komma hem tidigt ibland också. + att det är söndag, inte en människa vistas ute på gatorna här i Hässelby. Men en jävla massa bilar i alla fall det är väl i och för sig människor i dom, men gående människor var det dåligt om.

Tog en tripp till Max i Solna nu på kvällskröken efter att vi konstaterat att varenda grill på den här sidan av stan var stängd. Eftersom vi ändå inte hade mycket annat för oss så skadade det inte att åka dit och äta. Gott var det som tur va i alla fall. Under resan kom vi fram till att det inte tar sån lång tid som vi tidigare trott att åka till Solna/Sundbyberg. Inte på nätterna i alla fall, kom tillbaka till Hässelby på 10-15 min så det är ju bra att veta ifall det skulle hända och ske någonting där borta. Inte för jag tror det, men man vet aldrig ;) Nu är det ju egentligen måndag så vi har ju en ny vecka framför oss också, känns som det bara är jag och Räkan som är arbetslösa och sover bort dagarna nu i veckorna medans andra sliter och har sig. Värdelöst egentligen, skulle fan behöva ett jobb. Men men, det kommer väl det med!

Sen har jag kommit fram till en till sak, som jag egentligen vetat länge men har sakt till mig själv hela kvällen att: Livet går vidare, det är hårt. Men va fan, de kan inte bli värre nu! Godnatt gott folk, dags för tv-tajm!



"Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...
"

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0