Igår

Efter gårdagen har jag kommit fram till lite saker.

1. Jag ska börja dricka svensk starköl hela tiden.
2. Jag har blivit svårpåverkad.
3. Räkan och pappersrullar går inte ihop.
4. Jag är grym på att massera!
5. Det är förjävligt när nycklar går av i tändningslås.
6. Vissa människor är otroligt underbara.
7. När min envishet tar över lyckas jag med det mesta.
8. Jag ska aldrig mer rulla hem min moppe från Jessica!



Så, kvällen var väldigt trevlig igår. Som jag alltid säger så är det alltid lika roligt att träffa folket. De är så fina allihopa :)
Drog till Jessica med Räkan där Manne, Kimpa och Jessica var. Efter en stund kom det fler och fler folk. Det var najs, inte värsta festen mer "chillkrök" men det var perfekt för min del även fast jag var på riktigt partyhumör för en gångs skull haha. Kvällen flöt hur som helst på och sen mot 3 tiden kände jag för att ta moppen och åka hem. Skulle aldrig tänkt tanken för någonting hände när jag skulle vrida om tändningen, det sa klick och så satt halva nyckeln i tändningslåset. Dum kände jag mig när jag mötte upp Manne och han skulle hjälpa mig, vi fick inte igång den och han missade sista bussen från björnboda till Spånga, skulle skjutsat honom om inte nyckeln gått av men det gjorde den. Ringde Kim, försökte tjuvkoppla moppen, men det gick inte heller. Den ville verkligen inte starta. Efter att vi försökt med allt så gav vi upp och Manne ringde SL och fick gå upp till Vällingby för att kunna ta nattbussen därifrån. Fyfan vilken ångest jag hade då. Det är ingenting man vill att en vän ska få göra efter en hel del öl och allt under en hel kväll. Klockan var ändå runt halv 4 då. Men men, tack igen Manne. Tror inte du läser det här men ändå om du gör! TACK TACK TACK, du är underbar! Skulle rulla upp moppen till Jessica igen och sen gå hem men envisheten tog över så rullade hem den istället. Mamma mötte mig vid skogen vid statoil och puttade på sista biten. Jag kan säga att det ända jag tänkte på sista biten var att få duscha, så vid 4 imorse stod jag i duschen för er som vill veta! Får se hur kvällen blir idag, kanske drar till Jessica, men idag ska jag varken dricka eller ta sönder någon nyckel! Hoppas ni andra haft en bra kväll/dag!

  
  

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0