Kom igen!?

Jag måste få klaga lite på er, inte en ändå kommentar på det förra inlägget? Lägg av nu för fan! Blir besviken på er alla faktist. Men men idag är det söndag. Vilket innebär att det är match imorgon mellan AIK och Ljungskile*. Ska bli kul att få se grabbarna spela igen, det var ett tag sen tyvärr men det ska bli trevligt :). Idag har jag inte gjort mycket annat än att solat på altanen och pratat lite med tiffy telefon där ett tag. En riktig slö dag helt enkelt. För en gångs skull var jag inte så tankefull när jag låg där och gjorde ingenting. Skönt att få varva ner hjärnan lite ibland också.



Jag vet att det har varit väldigt tråkiga inlägg nu utan bilder och så, kan inte skylla på att det inte har hänt något. För det har det ju, som i fredags till exempel. Ska nog börja ta med mig min kamera ut nu för tiden, det tar ju ett par dagar innan man får några bilder av Räkan. Segfisk <3 Får se om man får dem idag kanske, hon vägrar svara på telefon så får se hur det blir! Nu ska jag göra någonting annat hade jag tänkt... duscha! Så var det! Haha ciao!

* någon som vet vart Ljungskile ligger? Har inte den blekaste aning!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0