Nu ska jag berätta ...

Som ni sett i kommentarerna från inlägget om fredagen så har vi en person som vill ha uppmärksamheten i min blogg. Det ordnar jag. Det här inlägget är tillägnat Robin. En väldigt trevlig brud i sina bästa dar som jag precis lärt känna. Enligt henne själv så är hon "die hard cool", "livets mening" och allt vad det är, jag tänker inte instämma på att hon är livets mening, för lixom, jag är ju bäst så det blir lite jobbigt. Men hade inte jag funnits så kanske Robin hade varit bäst ;) Det återstår att se när man lärt känna henne bättre! Just nu jobbar hon i veckorna, har inte riktigt kommit underfund med vad, väktargrej om jag inte har helt fel? men vet i alla fall att hon njuter av youtubeklipp under dagarna.
 
Nej det här går utför, jag kan lova att det kommer en bättre version av det hela inom ett par veckor möjligtvis. Men jag tycker Robin är en sneeeel Robin, så ja, kika in på hennes blogg istället, så lär ni är nog ett och annat. Där kan vi prata om att någon uppdaterar ofta! Me like, gör som jag bara! Läs hennes blogg!

  




Nu ska jag göra mig i ordning för att möta Jessica i Vällingby för att invänta Tiffy som slutar 3 från jobbet. Under tiden ska vi lämna in Jessicas klocka och be en optiker fixa mina solbrillor. Hoppas de fan är snälla och gör det gratis, det dammar i min plånbok! :O AIK - LJUNGSKILE idag, tar vi dom inte så går jag under jorden, men vi kommer ta dom!!


Kommentarer
Postat av: robiN

Malin du är fan allt bra snäll du :D men jag tycker allt att du kan få vara bäst om du vill, eftersom att jag redan är die hard cool så behöver jag ju inte vara bäst, man kan ju inte vara allt här i livet HAHA hell yeah! tack för inlägget. puss

2008-07-29 @ 08:03:34
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

klart jag blev glad :D alltid lika glad när jag får lite uppmärksamhet haha :D

2008-07-29 @ 12:54:24
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: susanne

Roppen är bara för bäst! :D hihi.

2008-07-29 @ 20:41:44
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0