Smärta

Jag kan fortfarande inte förstå hur allting kunde gå till. Jag kan fortfarande inte förstå varför. VARFÖR?!
Någonting jag aldrig kommer få reda på, vill inte ens veta av dig just nu. Förstår inte hur fan du kunde. Vad har hänt? Haha, Det är nog nu du ska känna dig hotad egentligen. Även fast jag aldrig skulle kunna göra någonting mot en "nära vän" så borde du göra det nu. Patetiskt, vet inte vad jag känner. En illamående känsla, smärta i magen, trycket i ögonen för att tårarna ska komma ut med ilskan. Jag grät igår, det förstod nog alla. Men egentligen grät jag inte för vad som kom fram, utan för att du gjorde så det kom fram, utan att säga någonting, inte ett jävla skit. "Du kan alltid lita på mig, jag kommer alltid stå vid din sida" I helvete heller, behåll det. Trodde jag visste vart jag hade mina vänner. Tydligt och klart inte. Och just att du står och säger att min bästa vän inte ska säga någonting till mig är ju ännu värre, du vågar ju fan inte ens stå för någonting du gjort? Jag är glad att hon kom och berättade det för mig, riktigt jävla glad. Så man inte går och tror saker. Åh jag ryser när jag ser tillbaka då du gick in och satta dig brevid mig när jag kollade på tv och sa "varför är du här för, kom ut dit ut" Jag ryser på riktigt, hur du kan bara låtsas om som ingenting.



Ni tycker säkert att jag överreagerar, men ni som tror det vet inte i så fall. Ni vet inte hur det har varit förut när liknande saker har hänt. Jag orkar inte att samma saker ska komma som en flashback och allting spelas upp igen.
Det är inte min grej helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tycker att jag inte kan stå för vad jag gjort, men du kan inte ens säga det där du skrivit i mitt ansikte. Jag ville inte berätta igår för att jag var full då. Jag ville ta det när jag var nykter. Och jag tycker att det är bra att Räkan berättade för dig. Sanningen kommer alltid fram till slut eller hur? Jag ber om ursäkt för det jag gjorde, Fölåt. Låtsas om som inget, det gjorde jag inte!! Jag ville bara inte berätta när jag var full..

2008-07-20 @ 17:15:35
Postat av: // Tiffy

2008-07-20 @ 17:17:08
Postat av: Malin

Ja, du va full ? Du visste vad du gjort ? Du låssades som ingenting ? eller ?



Full full full full ....... Det är lätt att säga förlåt bara sådär, det vet jag själv SKITLÄTT. Tack för en "underbar" kväll

2008-07-20 @ 17:58:23
URL: http://erefestlr.blogg.se/
Postat av: Malin

JAG FATTAR INTE ENS VARFÖR I HELVETE DU GJORDE DET?

2008-07-20 @ 17:59:43
URL: http://erefestlr.blogg.se/
Postat av: tiffy

Nej inte jag heller, jag använde inte hjärnan.. Vad kan jag mer göra än att be om förlåtelse, jag kan inte vrida tillbaka tiden.. Men varför visar du inte vad du känner för honom. Egentligen ska inte det här sabba mellan er för det var bara en fyllesak, det kanske inte var bara en fyllesak för dig.. Men aa det var det, det var.

2008-07-21 @ 12:09:21

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0