Stjärnfall

Kom hem efter en riktigt lugn och skön dag hos Manne. Vi sov till 12 - halv 1 efter att grabbarna gick till jobbet, så kollade på Yrrol efter vi vaknat och fått i oss frukost. Vilken skön film asså, så klockren så det går inte. Manne och Kimpa kom hem någon gång efter 4 helt slut efter jobbet. Så lagade Manne mat och Kimpa diskade, haha inte ofta man ser två killar göra sånna sysselsättningar. Men har faktist bildbevis på att Kimpa diskade ;). De käkade middag och drog ner till SATS någon timme medan jag och Jessica tittade klart på Lilla Kycklingen och började kolla på Ronja Rövardotter. Efter gymmet så var båda två helt slut. Kikade klart på Ronja och tittade sen på American Pie på tv, Kimpa somnade ganska snabbt i soffan så mamma kom och hämtade mig och Jessica vid 10 och skjutsade hem oss.



Kom hem, duschade och bytte om sen gick jag och mötte Angelica och Räkan i Hässelby gård och kom fram till att jag inte har ett ända öre på kortet, så pank förblir man ett jävla bra tag till. Väntar på att få in 500 spänn men som inte vill bli insatta haha. Vi gick till eko satt där ett tag, sen la vi oss på fotbollsplanen och bara stirrade upp i himlen. Helt underbart med stjärnklara nätter. Vi såg sateliter och ett stjärnfall. Jag önskade och önskade och önskade. Tror nog aldrig jag hoppats på att en önskning ska bli uppfylld som den önskningen. Helt sjukt har blivit helt knäpp efter allt, men det som är grejen är att de känslorna jag har gör mig så jävla lycklig och galen. Galen på ett bra sätt, vet liksom inte hur jag ska hantera mig själv nästan. Men jag mår riktigt bra just nu, otroligt bra. Är så jävla glad över det.

Kom precis in från altanen nu, har legat ute ett tag men det blev så varmt så gick in och tog en paus, nu blåser det väldigt mycket så vet inte om jag ska gå ut igen, känner för att bara hoppa in i en dusch och göra någonting. Men vad? Får se, lär väl träffa Räkan ikväll tror jag. Hur som helst så får vi se vad som händer :)

  
Bilder från måndagen, öl i solparken - Jessica och jag på matchen - Norra stå!

Kommentarer
Postat av: robiN

haha nee kröka på vardagar får man göra men jag vill inte bli nyttig för jag vill bara äta chips och dricka cola tillsammans med min låtsas vän som heter Hugo. och så var det med den saken så det så!

2008-07-31 @ 15:04:00
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

ryktas det att det är fredag? det var som fan haha jo det är fredag och det skall bli fylla och kalasans partaj inne i stan tror jag... om det inte blir ändrade planer :D ska du hitta på då?

2008-07-31 @ 15:23:54
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

låter roligt värre jag säger då det... fredag sen lördag och jag får äntligen vara ledig från jobbet tröttsamt att kröka om man skall jobba dagen efter :/ hmm...

2008-07-31 @ 15:42:53
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0