Tjabläblä!

Hej alla glada, idag är det torsdag vilket innebär att det är fredag imorgon och det betyder öl! Smarrigt, förhoppningsvis är det fler än jag och Räkan som tänkt att dricka så ser fram emot att de hur kvällen slutar. Ska kolla runt lite idag vad som händer och sker under morgondagen. Har också lyckats räkna ut att om 20 dagar vid den här tiden är jag antagligen påväg hem från skolan, eller så har jag redan kommit hem. Skitsamma, det är ändå så att om 20 dagar börjar helvetet igen och nu måste man fan ha riktigt roligt sista tiden på sommarlovet annars blir det katastrof! Konstaterade för någon vecka sen att man fan knappt gjort någonting under lovet som man tänkt att man skulle göra. Kan det ha varit för att man planerade och hoppades så mycket på att allt skulle hända och ske? Vad vet jag, inget blev som planerat i alla fall. Vi får hoppas på en utlandsresa till nästa sommar istället och den sommar ska man ju försöka skaffa sig ett körkort också. Hundralapparna flyger i mina ögon, måste skaffa mig ett jobb nu till hösten och jobba röven av mig till nästa år. Hoppas jag lyckas få extra jobb på Bellmans Café inne i stan nu bara. Ska åka och lämna in ett CV inom en snar framtid. Eller om jag mailar in det till Jasmine som sen visar det för sin chef. Hoppas hoppas i alla fall!

Men men, från det ena till det andra. Spenderade gårdags kvällen med Matte, Mimmi och Lollo. + Mimmis pojkvän och hans polare. Det var trevligt, träffar inte Lollo och framför allt inte Mimmi speciellt ofta längre. Satt nere på stranden ett tag sen gick vi upp till Mimmi och satt där och pratade lite bara. Drog hem med Matte vid 20 över 12 någon gång. Somnade tidigt men ändå vaknade man vid 2 idag i alla fall. Måste börja vända tillbaka dygnet snart också. Hemskt hemskt hemskt att lovet har gått så fort och så har man tvåan framför sig som alla påstår vara den jobbigaste delen. Pju, orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ska iaf dricka imorn (A):)

2008-07-31 @ 17:07:33
URL: http://angelicaawageborg.blogg.se/
Postat av: Räkan

ja meee :D

nu e ölen kirrade ;)

<3

2008-07-31 @ 17:40:34

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0