1-0 och idag är det lördag

Matchen slutade 1 - 0 till aik igår, det var en väldigt tråkig match faktist, men målet som kom i andra halvlek behövdes. Eftersom jag, Linn, Jessica, Conny och Kim kom in väldigt sent så fick vi väldigt dåliga platser, men det funkade, det var lite långt ner på läktaren men man såg i alla fall bra :) Träffade min käre kusin i halvlek och efter matchen så gick vi och mötte min farbror, det var kul, har inte träffat honom på länge. Men men, kom väl hem runt 10 igår, luften gick verkligen ur oss alla när vi satte oss på bussen, mamma mötte mig i skogen så jag slapp gå själv, så kollade vi lite på tv sen somnade jag, haha var heelt slut igår.
Vi får se vad som händer idag, ska måla lite med mamma i alla fall, sen får man väl se om det ens händer någonting idag, skulle behöva plugga historia egentligen men jaa ,, hmm .. vi får seeee !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0