AIK - Trelleborg

Så var den här veckan snart över också, skönt med helg faktist, har varit en riktigt tröttsam vecka faktist. Men men, nu är det i alla fall fredag och ikväll är det match igen får se hur det går, tycker att vi borde vinna mot trelleborg, eller? Igår var jag ju på den där jobbintervjun också. Mycket bättre än den förra, åkte in till slussen, hittade direkt och i vanliga fall när man ska till ett företag eller liknande så brukar det ju vara en entre när man kommer in liksom, men inte där haha öppnade dörren och där satt alla som jobbade där vid sina datorer och pratade i telefon haha. Intervjuven gick snabbt, satt och pratade med chefen där i typ 10 min, han frågade några frågot och så sen var det klart, åkte hem igen och var hemma runt 7. Ska på utbildningsmöte kvart över 5 på tisdag nästa vecka, sen om jag får jobbet så ska jag jobba i 2 veckor och se hur det känns och så, se om jag jobbar vidare eller inte, är inte så nöjd med lönen eftersom det bara är provisionslön alltså man får ingen timmlön bara betalt för så många som man värvar och det är 90 kronor per person, men vem vet det kanske är lätt att värva personer så. Vi får se!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan käka en väldigt tidig middag eftersom jag ska iväg, sen ska jag höra med jessica när vi ska åka och så, vi ska dra in lite tidigare än vanligt eftersom det är så fint väder :) Nu kom mamma! Skriver när jag kommer hem runt 9-10 någon gång!

image91


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0