bloggen är tillbaka !

nu är det faktist inte mitt fel att jag inte kunnat skriva, de har hållt på att göra om blogg.se så har inte kunnat komma in på bloggen, men nu verkar det som att allting funkar som det ska igen :D har sett att det är flera stycken som tittat till bloggen de senaste dagarna, ett antal gånger men vad ska jag säga?
- nu är jag igång igen i alla fall.

vet inte riktigt när de var jag skrev senast, antar att det var någon gång innan helgen precis så börjar med helgen som varit lugn som vanligt, förkrökade typ lite hos bellan och jack i fredags sen drog vi hem till johnny i hässelbystrand, men efteratt en viss fröken fick aldelles förmycket i sig blev det en relativt tidig hemgång. på lördagen var det också lugnt, var hemma med mamma bara och tittade på tv, ville ju inte vara helt utsliten till löndagens första match för aik. vi mötte kalmar och matchen var faktist ganska tråkig, slutade noll noll, nu blire till att vänta till den 10:e då vi möter sundsvall!

ja, det var väl bara det har börjat skolan igen nu också, vilket suger, börjar tröttna rejält faktist, men man måste ju så, eller ja, vill ju ha en utbildning i alla fall. men ska inte klaga egentligen, vi har det jävligt bra med våra korta dagar och inga läxor och så vidare. så ja .. och idag är det första april, har inte trott på ett skit folk har sakt idag nästan haha, pallar inte bli lurad (a) och har inte blivit det hitills i alla fall, får väl se vad som händer ikväll ;)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0