flash

sitter på min datalektion nu, läraren försöker lära oss flash programmet men det går typ inte så bra haha, är det inte det ena så är det det andra haha, men men slutar om typ en timme lite drygt, sen är det helg, riktigt skönt faktist har glömt bort att det är fredag, det känns verkligen inte som det. får se vad man gör ikväll, antingen så träffar jag bellan eller så kanske det händer någonting här hemma :) kanske träffar henne i alla fall ;D ska i alla fall dricka ikväll hade jag tänkt, hoppas bara att det är någon fest någonstans! då blir vi glada ;p
aja nej nu ska jag fortsätta med det här igen! skriver senare eller imorgon :)
Juste! aik vann igår mot sundsvall med 1 - 0 wuhu, 3 väldigt behövande poäng, kom igen nu aik!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0