Fredag

Matchen slutade 1-1 igår som nog alla redan vet, men fan va taggad jag var då asså, tror nog inte att jag varit så arg som jag blev när djurgården kvitterade till 1 - 1 shit. Men men , bättre att det blev lika än att vi förlorade i alla fall. Kom väl hem runt 12 - halv 1 eftersom moppen strulade när jag skulle åka hem från Jessica. Men tack vare min lilla ängel som hjälpte mig så gick det bra tillslut så jag kom hem. Var så jävla trött i morse så mamma fick sjukanmäla mig från idrotten och nu sitter jag på en datalektion och håller på med flashfilm med Anna :)

Ikväll blir det en trevlig kväll, ska hem efter skolan och duscha och så, sen ska jag och mamma åka och handla i Solna, och efter det blir det hem, åka till Jessica eller möta henne i Hässelbygård så vi kan fixa vårt dricka till kvällen, sen bär det av till Vällingby, till Bellan :) Jag, Jessica och ett par brudar till ska äta där och dricka lite och så, sen om vi hittar någon fest så drar vi nog vidare :) Får se hur det blir, ska troligtvis sova hos Jessica ikväll också, så vi slipper åka hem själva inatt och så .. Men men, nu får man väl fortsätta arbeta med flash, slutar ändå snart så :)

Va ska ni göra i helgen gott folk ^^ ?

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0