gaah

Idag är det inte min dag känns det som, är allmänt trött och irreterad, och måste ju pallra mig iväg till slussen också om typ en timme på jobbintervju, orkar egentligen inte, men måste. Något som är skönt är väl att man börjar halv 12 imorgon, men funtar på att be mamma sjukanmäla mig eller något. Det är ändå bara data och ligger bra till där vad jag vet i alla fall! Så så är det med den saken. Usch va trött jag är :( vet inte vad jag ska göra nu i en timma heller ... Hmm, jaja vi får väl seee... Imorgon är det i match också! Klockan 19.00 mot trelleborg ganska najs, får se vad man gör efter matchen? Ska väll höra av mig och kolla vad som händer hos Bellan och Jack kanske :), får se, har inte snackat med fröken på ett tag så!

image90

det där är jag nu typ, hah mjaou! 

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0