graaflektion

och dagen började med att man försov sig, men hann till skolan i alla fall, känner mig duktig haha. Nu sitter jag i alla fall på min graflektion som alltid under tordags mornarna, har gjort klart allting så ligger före de andra tydligen, så nu ska jag börja med att göra ett tidningsomslag typ VeckoRevyn och jag ska vara på omslaget haha, men de blir till att pilla i photoshop så det blir kul, börja lära mig en hel del och förstår mer och mer men är fortfarande en riktig amatör! haha..

Får se om de blir någon match ikväll, Jessica blev faster inatt så hon kanske ska träffa de lilla barnet idag istället för att gå på matchen, och det är ju förståligt, men men får se vad vädret säger, nu ska jag fortsätta jobba :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0