hallåå jaa

hmm, så var det lördag och allt helt plötsligt ;P, ska troligtvis eller snarare förhoppningsvis träffa min kusse idag inne i stan lite senare :) , annars har jag faktist inte planerat någonting inför kvällen, man får se vad som händer helt enkelt! Idag har man ju inte gjort någonting, jag och jessica vaknade vid typ 10 kanske, så käkade vi frukost efter ett tag sen har vi bara legat och dött i mitt rum typ, men det var skönt att få vila lite, följde henne till statoil för var ändå tvungen att handla mjölk så, och nu är man här ;D haha, har suttit och spelat lite på facebook, men nu vet jag inte vad jag ska göra faktist :/ hmpf, äsch kommer väl på någonting :)


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0