Hang out in the coolest baar ..

Jag har blivit Nickelback beroende, igen! Precis som vid den här tiden förra året, man bnlir galet glad av vissa låtar faktist så det passar ju bra in med allt nu när våren är här :) Bäst just nu är deras låt Rockstar :) ..
Är ledig i dag i alla fall, vilket är väldigt skönt faktist, behövs verkligen. Kom hem vid typ kvart över 10 igår från utbildningsmötet på jobbet. Det var riktigt roligt faktist, så ja. Nu har jag ett jobb, har skrivit på anställningsbevis och grejer och ska börja jobba på söndag :) så det är najs, ska pröva nu hur det känns i två veckor och sen får jag se om jag blir kvar eller inte. Det beror ju som sakt helt på hur svårt/lätt det är att värva människor.



Men men, ska äta frukost strax sen höra av mig till Bellan, vi ska ut och promenera idag eftersom både är lediga och vädret är på topp! Får se om vi gör det innan eller efter Jessica varit och fixat lite prylar, vi får se helt enkelt! :)
Ciao !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0