It makes me sick ..

och så vart det tisdag, igen .. tröttnar mer och mer på skolan faktist men det är ju inte så lånt kvar så det blir bara till att hålla i! var ju på jobbintervju igår, var verkligen inte så som jag föreställt mig, tänkte att jag skulle sitta och prata med en tjej eller kille som skulle ställa några frågor och så men icke, istället så var vi typ 15 pers i ett litet jävla rum inne i stan så kom chefen för företaget in och började prata om företaget och skit och vilket svin det var asså! han satt där och trodde att man skulle veta allt om företaget, allt om vad telemarketing innebar och massa skit, snackade i 180 så man inte hörde vad han sa och blev typ skit arg om man inte kunde svara på en fråga han ställde, skit otrevlig människa asså, FY FAN! Så sa han typ, ja ni som inte har fått in någonting i huvudet ifrån det här mötet har ingen chans i nästa möte när det är utbildningsmöte bla bla bla så ni behöver inte ens komma dit och massa skit, riktigt avskräckande människa så helvete heller att jag ska fortsätta att gå på kurser där inte..!

nu ska jag nog göra klart en engelska uppgift i powerpoint som ska vara klar nästa vecka, har bara ingen tid att göra det i skolan, så kan lika gärna göra det hemma, sen ska jag nog plugga lite på instuderingsfrågorna som jag fick av min lärare i historia till mitt omprov nästa onsdag som kommer gå åt helvete känner jag redan nu, och sen får jag väl plugga lite matte eftersom det är prov imorgon.... åh, usch orkar verkligen inte

image84

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0