It's friday people!

okej ja jag vet har blivit jävligt dålig på att skriva, mina besökare försvinner :/ uuh förlåt! men idag är det i alla fall fredag, galet skönt trodde faktist de var tosrdag imorse när jag vaknade, men det var det inte så det blev raka vägen till vällingby till idrotten. meningen var att vi egentligen skulle gå grimsta spåret, eller ja springa men så blev de inte, vi stretade emot för att vi va så få så istället körde vi boxercising va jävligt kul faktist, synd bara att det var på morgonen, armarna var som spaghetti när jag skulle slå på den svarta kudden, men de gick, fick ut lite aggresivationer, efter det blev de basket mitt lag vann ;D (a) haha, suger fan på basket nu märks att det var länge sen man spelade det, saknar fan, hade riktigt roligt då, men så blev det som det blev.


hur som helst, efter idrotten stack jag och wille tillbaka till skolan och käkade pannkakor med sylt och grädde, sebbe lämnade oss för att gå hem och käka, han gillar inte pannkakor ??? men sebbe är ett får, och han är sjuk haha nej då, han är en sneeeeel pojke han. efter lunchen hade jag data med anne, satt och gjorde klart "min" budget i excell sen blev det till att göra en hinderbana i word ? förstod inte speciellt mkt så gjorde ingenting, det blev pa, facebook och msn istället ^^


sen efter skolan mötte jag jessica i vällingby som varit med om en väldigt fartfylld bussresa hah, vi gick och bytte hennes jacka, tog en sväng inne på k:fem och sen satte vi oss i solen utanför hemköp, vi hann väl knappt sätta oss innan de kom fram en ursäkta uttrycket ifall det är någon som tar åt sig men , en neger som var påtänd som ett as och sa att vi skulle typ betala en avgift för att vi solade och grejer, sen gick i alla fall .. vi satt där ett tag och sen åkte vi hem . och nu sitter jag här typ, mormor och morfar är här också, men de lär väl dra snart, börjar
bli riktigt hungrig faktist, det blir rostbiff med vitlökssås och pommes ikväll muuuummmsss !! sen får vi se hur det blir ikväll, jag och jessica skulle höras senare! är så glad att vi lixom kommit tillbaka till varandra igen :) <3


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0