Jobb & möbler

Jag kanske har fixat jobb :) fast det är inte säkert, ska på något möte nu på måndag klockan fem i stan!
Det är ett telemarketing jobb, Bokningsservice i Sverige AB. Man ska typ boka möten åt kunderna och grejer, kanske inte de roligaste, hade ju föredragit ett butiksjobb eller liknande eftersom jag har tidigare erfarenhet av det, men va fan jag måste ha ett jobb, jag behöver verkligen pengarna, så så är det med den saken. Det står att lönen är 100 kr/timme och om jag får jobbet så kmr jag minst att jobba 3 veckodagar och 1 helgdag och varje pass är typ 4 timmar & 15 minuter lite drygt, så de blir i alla fall lite extra pengar i månaden, eller snarare mycke för min del eftersom jag alltid är van vid att bara pank ^^
Men hoppas för mycket ska man aldrig göra, men vet ju aldrig hur det blir så.. Men lite får man hoppas hihi :D

Träffade inte kussen idag, får göra det någon annan dag istället, det var i och för sig ett tag sen, men de skulle blivit så sent och hon hade annat för sig också, så det blir en lugn hemma kväll med mamma istället, finns inte så mycket annat att göra vad jag vet i alla fall ;P. Imorgon får vi nya soffan också troligtvis :D, wuhu är så jävla glad så vi slipper sitta i min ruttna soffa som stod i mitt rum förut, den har ju blivit nerställd i vardagsrummet efter att janne tog soffan när han skulle hämta sitt bohag efter rättegången. Men nu får vi i alla fall en soffa och ett skiiit fint vardagsrums skåp med hyllor och massa grejer, helt gratis också :) av mammas barndomskompis, han och hans familj hade tydligen köpt nya vardagsrumsmöbler som kommer på tisdag, och så hade de tänkt att åka till lövsta sopptipp och slänga soffan och skåpet, men nu får vi dom istället :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

fan vad najs hoppas verkligen du får jobbet!

2008-04-13 @ 14:51:12
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0