kallt eller varmt, varmt eller kallt ? Det är frågan

Sitter här och funderar på vad fan man ska sätta på sig ikväll, ska man åka i bara tjocktröja och väst till matchen, eller ska man ha jackan .. Ska ju i och för sig köra moppe hem från Jessica ikväll då lär det nog bli varmt, men skulle i och för sig kunna ta med en extra tröja och lägga i moppen .... ? Hmm .. Nej det blir nog jackan trots allt. Nu ska jag duscha aldelles strax, göra mig i ordning och sparka igång moppen och röra mig mot Jessica, så ska vi äta och sen möta Linn och åka till Solna och kolla på AIK-Djurgården ikväll klockan 20.00
Men först av allt ska jag ringa till min käre mor :)
Pysspyss

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0