kallt, tröttsamt, nervsammanbrott

Ja va ska man säga, idag är det i alla fall inte min dag. Det brukar aldrig vara det när det blir sånt här äckligt jävla skit väder som det är nu, det var helt vitt ute imorse när jag gick upp. Ville bara lägga täcket över huvudet och somna om, men icke det blev till att halka runt i skogen till bussen och åka till skolan. Suck, huvudvärk har man också, nej det är verkligen inte min dag. Efter skolan åkte jag i alla fall och mötte Bellan, så tränade vi eller ja, simmning är faktist träning också tycker jag i alla fall ?! Men vi simmade bara i lite drygt en halvtimme för allt hade blivit så sent och jag var tvungen att sticka hem och laga mat till mamma kom hem. Köttbullar och mackaroner..

Efter maten plockade vi undan och fixade lite, sen skulle vi försöka få bort en fästing på Tiger, en av katterna och den sitter ju på världens absolut bästa ställe ..... under halsen -.- så jag fick hålla i honom och när mamma skulle sätta sig ner blev hon helt skogstokig för att jag hängt min påse med böcker på stolen så den vickade bakåt och i och med att hon började skrika så stack katten och då var allt mitt fel.. Det är lite läskigt faktist när mamma får sina hur ska man säga, "ryck" inte bara det att hon glömmer saker hela tiden, frågar samma frågor hela tiden, snackar om allt med pengar och tjaffs, nu börjar hon få aggroanfall också. Känns verkligen som att jag vill hoppa av skolan nu faktist, känns inte som jag kommer palla. Plus att det är som det är hemma, då vill jag hellre jobba och sätta mig i en lägenhet, själv. Så man kommer ifrån mamma och allt annat. Men då överger jag henne så de funkar inte. Men ett jobb måste jag ändå fixa, eftersom 600 spänn från mitt studiebidrag försvinner varje månad... till räkningar.

I morgon är det match också, AIK - Sundsvall men vette fan asså, håller vädret i sig så tänker jag faktist inte gå på matchen, men men vi får se.. Tror faktist att vädret kommer hålla i sig, men nu får fan AIK vinna tycker jag, de torskade ju mot Elfsborg med 3 - 0 så ..

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0