Kli kli kli

Sitter här och håller på med mitt powerpoint arbete till engelskan, skriver ju om svensk hiphop och en av artisterna jag ska skriva mer om är Ken Ring. Är i fullgång med att försöka spara ner en youtube film men det går åt helvete. Jaja jag brukar ju kunna lösa saker utan att jag tänker på det så det fixar väl sig, men ändå DAMP! Hmm, annars då? Var i skolan idag, slutade vid halv 1 fast egentligen kunde man slutat vid 11 men eftersom våran engelska lärare är lite seg av sig så blev det inte så, vi fixade i alla fall så vi slapp lektionen haha :D
Har ställt på moppen idag också, så ikväll ska jag till Bellan och hjälpa henne att planera hennes middag till på fredag för oss brudar, får se om jag tar med mig jessica också, det vet man aldrig hon kommer nog ringa mig snart efter hennes PH-samtal. Annars har det väl inte hänt någonting mera, har i och för sig fått massa irritations prickar på armarna, måste vara ngn jävla mygga eller fluga eller någonting som bitit mig när jag satt ute idag och pluggade lite historia, har tre stycken och dom kliar som fan! Intressant :) visst ?
PUSS!



Skulle hitta någon lite halv fin sommarbild med lite myggor på tala om mina kliprickar, hittade istället den här.. Usch? :S

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0