lejonkungen is the shit asså <3 :D

haha kom precis hem från skolan igen från öppet hus, var där i typ 2 timmar med minella och nille, det var najs ett tag, vårt jobb gick väl ut på att värva nya elever, men icke vi bosatte oss i matsalen och käkade kakor och bullar och pimplade kaffe haha! nu ska jag skriva klart det här blogg inlägget, sen duscha och sen ... KOLLA PÅ LEJONKUNGEN :D :D :D :D haha, fett kul, mamma håller på att rensa här hemma och hittade två flyttkartongen fulla med barnfilmer och grejer, så nu jävlar blir det barnfilmsmaraton de närmaste dagarna för min del i alla fall haha! :D jag har kvar barnet inuti mig (;



snaaart är det jaaaaaaag, som är kuuuuuuuuuuuuung ! haha :D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0