Måndag

Vill göra någonting med bloggen, piffa upp den lite, men har slut på ideer :/ Hm, får fundera ut någonting så får vi se hur det blir! Jobbade igår och det gick inte bra, men det var tydligen flera som hade det svårt första dagen, snackade med några på jobbet. Lyckades inte sälja någonting, men vi får se hur det går idag. Börjar klockan fem så ska försöka passa på att äta någonting innan jag åker också, bussen går 9 över 4 så de ska jag väll hinna tycker jag. Men men, har inte gjort mycket mer än att ha varit i skolan idag. Nationella i engelska imorgon så börjar nio, vilket kommer bli skönt eftersom jag kommer hem rätt sent ikväll! Ska jobba på tordag och söndag den här veckan och på onsdag är det valborg. Vad fan ska man göra då? Har pratat med några och kommit fram till att valborg är jävligt överskattat och det är det ju faktist så får se, kanske till och med sitter hemma och tar det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Ost

ORKA TA DE LUGNT PÅ VALBORG!?

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!

2008-04-28 @ 14:36:55
Postat av: Malin

Osten, du är alkoholist det vet vi alla redan haha!

2008-04-29 @ 18:05:11
URL: http://erefestlr.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0