multivitamin juice is the shit asså ! :D

och graflektionen tog till sist slut så unnade jag mig den svinit äckliga dragonfisken i matsalen, smarr.. eller inte.. så var grymt hungrig när jag kom hem men det blev till att vänta på att mamma kom hem, och hon kom hem med kebab, det var faktist riktigt gott, har inte ätit det på länge asså, men men hur som helst nu är jag hemma och sitter här och pimplar multivitamin juice, ni vet den där gröna förpackningen med massa frukter på, 2 liters? skitsamma den är i alla fall grymt god, jag och sebbe pratade om det idag hahah, bästa samtalsämnet ;P

kollade precis text-tv också, det står 1-0 till aik mot sundsvall, som ni säkert förstår så gick jag inte på matchen idag, det var fööööör kallt ute faktist, ska gå på nästa, då är det derby mot djurgården, då måste dom fan vinna annars kommer mamma tracka mig när jag kommer hem :S hon skäms över att jag är aikare :P haha ! nej nu ska jag hämta mer juice och ta en cigg, sen blire till att sätta sig i soffan ett tag :) och imorrn är det freedag! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom vann :D

2008-04-10 @ 21:50:05
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0