nääe

Nej, de blir till att stanna hemma ikväll, vilket jag verkligen inte hoppats på, men det har blivit så pass sent nu och de finns ingenting speciellt att göra, så tänker faktist gå upp och lägga mig och plugga, om det går, brukar inte göra det nu för tiden men måste klara provet på torsdag annars äre kört för min del i historia i alla fall! Åh, ge mig sommar och sommarlov för fan! Nu är det 54 dagar kvar till skolavslutningen och 31 skoldagar vad jag vet i alla fall, det är säkert fler lediga dagar än jag vet. Det är inte så himla mycket egentligen men det känns som en evighet just nu faktist! Men men, nej godnatt, kommer inte skriva något mer idag!

image97

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0