Nu kom de!

Sådärja, fan vad jag hållt på med bloggen idag. Blir galen när det inte vill bli som jag vill. Men jag lyckades i alla fall! Vilken design / header tycker ni bäst om, den jag har nu eller:

   

Har fortfarande inte kommit fram till kvällens händelser, jag och Jessica har funderat lite på att åka till ängby och träffa några, men vi får se hur det blir med vädret och allt, de har tydligen varnat för regn så får se om man ens pallrar sig ut för det ser faktist ut som att de skulle kunna komma lite regn just för tillfället i alla fall! :/

Kommentarer
Postat av: Jessica

HELT KLART DEN MITTERSTA :D hihihihiihihi :)

2008-05-01 @ 00:09:34
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se
Postat av: Räkan

Den första lätt!!! :)

2008-05-01 @ 15:22:33

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0