öppet hus i skolan

Grymt skönt, slutade typ vid kvart i ett idag för att jag och några ska vara i skolan ikväll på öppet hus, plus att vi får håltimme på en av våra ljudlektioner någon gång också, vilket innebär att vi kommer sluta kvart över tio någon tisdag den närmaste tiden, så det är skönt! Hade matteprov idag också, gick väl hyfsat tror jag, eller hoppas jag, blev riktigt trött precis innan provet så huvudet ville inte riktigt hänga med, men tror nog att det gick bra i alla fall :) Nu ska jag göra en samhälle uppgift för att jag missade ett prov i höstas, nu får man uppgiften :S , braaaaaavo! Aja men ska göra den nu, sen käka lite middag lite senare innan jag ska till skolan igen vid kvart i 4!

image87image88image89

... nu måste det vara vår på riktigt också! Såg riktigt mycket blå- och vitsippor på vägen hem idag :D wuuhuu

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0