ruggigt väder

pju, kom precis in genom dörren, följde bellan till bussen nyss...

idag har det i alla fall varit lugnt, började 8 i morse med rolfs mattelektion haha, men det gick bra börjar förstå mig på det vi håller på med nu och det är väl tur, matteprov om en vecka så! efter matten hade vi håltimme i typ två timmar för att våran bildlektion var inställd så jag, steffi, nille och minella åkte upp till vällingby och åt på donken ^^ sen åkte vi tillbaka till våran ljudlektion .. efter skolan åkte jag hem till bellan och fikade ett tag, sen när jack kom hem åkte jag och bellan till mig och började med maten till mamma kom hem, så det har inte hänt särskilt mycket idag faktist, men det är riktigt skitväder ute verkligen! usch, jag vill ju ha vår och sommar på riktigt nu!
har i alla fall räknat ut att det bara (?) är 65 dagar kvar till sommarlovet wuuhuu, slutar den 12e som förra året, dan innan min födelsedag ;D haha !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0