Snart långhelg

Hade nationella prov imorse i engelska, läs och hörförståelse gick väl hyfsat tror jag. Dagen gick i alla fall ganska fort, mötte Jessica efter skolan så gick vi hem till mig och solade på altanen. Sen åkte hon vid 4 för hon skulle på jobbutbildning på mitt jobb :) wuhuu sällskap :D och i och med att hon ska börja jobba där så får jag tusen spänn om hon jobbar i mer än 12 dagar :) och hon vet vad som händer om hon inte gör det ;D

Känns fortfarande segt inför morgondagen, vette fan vad man ska göra för någonting, får lista ut något med jessica, vi har i alla fall bestämt att vi inte ska dricka imorgon, känns lite halvt värdelöst, men det tycker väl de flesta om oss också eftersom vi är nykterister imorgon haha! Nej men, vi får se hur det blir!
Hur har ni planerat eran valborg gott folk ?

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0