sööndag

helgen har gått riktigt snabbt faktist, men det har varit en riktigt härlig helg, länge sen det var så. i fredags var jag ju hos jessica och kollade på film, och igår var jag också där och kvällen slutade faktist bra, trodde de skulle bli en lika lugn kväll som fredagen men det blev i alla fall en trevlig kväll med underbara människor, tycker faktist att det är riktigt roligt när alla är med varandra på ett och samma ställe, de va länge sen man träffade alla lixom, så ja det blev en bra kväll, kom hem tidigt också, kände för att sova hemma igår så tog skjuts av markus hem och checkade hans nya "styling" som han kallade det, tack markus det var snällt av dig haha.
nu har jag precis käkat mat, tacos. om en halv timme börjar miami inc, efter det la ink och sen blire till att hoppa in i en dusch och gå och lägga sig och glo på tv i sängen istället, varva ner lite lyckas alltid somna när jag lägger mig och kollar på tv så då är man förhoppningsvis inte så trött imorgon, första lektionen blir matte wuhu -.- men men, det blir till att stå ut det är typ bara 60 dagar lite drygt kvar till sommarlovet har jag kommit fram till, riktigt riktigt underbart! nej nu ska jag nog fiffla lite med photoshop ett tag innan miami inc börjar :) , ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Din design var nog snyggare ;)

2008-04-07 @ 17:01:35
URL: http://DanielaOkeijn.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0