sooommar, sommar och sol ...

Idag har det varit en riktig härlig dag faktist, en riktig göra ingenting dag haha. Hämtade Jessica vid tio i två och släppte av henne i Vällingby eftersom jag skulle till Bellan. Satt på Bellans balkong hela eftermiddagen typ, drack vårat älskade kaffe och käkade pepparkakor :P, och pratade om fredagen då vi kommer att vara några tjejer som ska käka lite middag tillsammans, kröka lite och så, sen drar vi nog vidare (om det är någon fest någonstans?) och i och med att vi ska kröka så är jag i full gång med att kolla runt om någon säljer flak, har inte visat sig något resultat än men några skulle i alla fall kolla runt åt mig och jessica :) Så det blir säkert najs på fredag får vi hoppas :D

Nu ska jag försöka göra klart min redovisning till engelskan och så, sen plugga historia igen.. Har omprovet imorgon hoppas verkligen på ett g i alla fall, annars avlider jag eller något. Efter skolan blir det raka vägen hem för att förbereda sig inför kvällens derby, AIK - Djurgården. Får se hur det går! Ha det bra!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0