the way i are ...

Den har dagen har gått riktigt snabbt faktist, gick till stråket efter de sista inlägget och mötte Matte, Lollo och Geli. Det var egentligen meningen att jag skulle ställt på moppen idag men det blev inte så, mamma hade förklarat fel för mig men hur som helst, var vi stråket ett tag. Vi satt där och snackade lite och så. Tog sällskap med matte till ja, rosan som inte finns längre, vid typ 5, kom hem typ halv 6. Började med maten, käkade och nu sitter jag här :)
Det blev inget pluggande igår kväll så måste faktist göra det idag, vare sig jag vill eller inte, men har varit på bra humör hela dagen och de sitter i, så det är väl lika bra att börja med det nu när man fortfarande är på topp!
Hur har ni alla haft det i helgen :) ?

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0