tjuuhuuu

Idag har jag och Jessica kommit fram till att vi är riktigt grymma på engelska, hade en msn konversation väldigt länge faktist där vi bara pratade engelska med varandra haha! Vi är för bra vi två ;) Har inte hänt någonting idag än så länge i alla fall, jag och mamma tog en promenad till Hässelby Gård och handlade och sen gick vi hem så hjälpte jag henne att hålla i våran hemmagjorda byggstege så hon kunde måla längst upp på väggen i trappen så det är klart, och undertiden som hon stod och måla, jag höll i allt så stod jag och sjöng sånger med stängd mun, vad heter det buktalning ? eller :S haha hur som helst så tyckte mamma att jag var helt störd i huvet, men garvade gjorde hon i alla fall, så det var lite halv svårt att hålla i stegen ett tag där! Men men, sitter och väntar på ett beslut om kvällen, antingen sitter man hemma eller så drar man till Johnny om man är välkommen där! Vi får se :D

Lite bilder från igår också :)



Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0