23 timmar, 40 minuter

Nu är det nära, jag känner absolut inte för att börja skolan alls. Usch, känns som att det var typ en månad sen man fick betygen i handen och gick från skolan. Men icke. 10 veckor sen, 10 hela veckor. Shit asså. Aja, det är väl bara att kämpa i 11 månader och se fram emot nästa lov. Haha, ååh.

Sen kan man ju säga att det var tur att mamma kunde gå från jobbet idag och åka till veterinärn med katten, jag sov som en stock och hade lyckats stänga av väckarklockan som började ringa vid 9 imorse. Duktig man är, inte särskilt bra när man måste komma upp 7 på morgonen nu. Aja, 800 spänn för en undersökning på katten, och då är inte alla mediciner inräknade som mor min ska hämta efter jobbet. Nu undersökning igen om 2 veckor. Hejdå pengar! Gah blir tokig.

Fint väder är det i alla fall idag. Försöker få tag i Räkan så man kanske kan få komma ut och njuta av vädret lite. Men icke, hon sover vilket var ganska förväntat. Men men, nej nu ska jag roa mig med någonting annat. Känner mig väldigt negativ idag faktist, usch. Aja!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0