6 dagar kvar..

.. sen börjar det igen. Åh, orkar inte ens tänka på det, men det är svårt att inte göra det. Igår var det i alla fall första kvällen på länge med fint väder, vilket var väldigt skönt så spenderade kvällen med Sara, Räkan, Basse, Conny, Johan, Danne, Kim och Angelica. Senare på kvällen kom Jessica också :) Gjorde inte så mycket, satt vid Rosan först, sen gick vi till Hässelby gård och käkade. Drog till statoil och köpte cigg och sen splittrades alla efter ett tag. Jag och Räkan gick och satte oss vid dagiset vid mig och pratade i typ 2 timmar, sen skjutsade jag hem henne.

Nu idag har det inte hänt någonting, berodende på att jag fortfarande inte lyckats vända på dygnet och sover bort halva dagarna i stället. Så som vanligt började dagen vid 2 tiden. Käkade frukost och kollade på Vänner, efter de kollade jag på Survival of the richest ganska sjukt program egentligen. Handlar om 7 stycken "ungdomar" från rika familjer som aldrig jobbat ihop en ena krona i sitt liv. Istället har de bara fått allting av sina föräldrar. Tillsammans med 7 andra "ungdomar" som istället är fattiga ska de tävla om 200.000 dollar och göra olika utmaningar osv, helt sjukt att vissa människor verkligen tror att de äger världen för att de är rika. En kille från de "rika" hade en pyjamas som kostade lika mycket som en av de "fattigas" månadshyra. Shiet säger jag bara. Ge mig lite pengar sen kan ni få göra vad ni vill!

Nu är det mat! Sen kommer mormor, skriver lite senare! SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0