9 dagar kvar

Okej, nu börjar man faktist få lite ångest för att lovet börjar gå mot sitt slut. Mamma började jobba nu igen efter fyra veckors semester. Tyckte hon precis började sin semester men ändå. Nu när hon börjat jobba så innebär det också att man inte kan vara ute och ränna hela nätterna, då hon "inte kan sova" för att jag är ute. Men egentligen är väl det ganska bra? Måste ju som sakt vända tillbaka dygnet och det är ingenting jag längtar efter precis. Måste man så måste man, har ju faktist bestämt mig för att sköta skolan ordentligt i år också. Så nu jävlar!

Hur som helst, dagen är inte riktigt färdig bestämd än. Ska i alla fall ta en sväng förbi Jessica och sen kanske träffa Mathilda. Får se hur det blir! Till att börja med ska jag duscha. Skriver lite senare. SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0