Ägande!

Haha, började dagen väldigt negativt och kände verkligen inte för att gå till skolan idag. Mötte Anna, Nille, Minella och Micke i Vällingby och åkte sen till skolan där man träffade resten av packet ^^. Ner i matsalen, lyssnade lite på rektorn sen samlades vi i en sal tillsammans med våra mentorer. Allt är annorlunda nu från ettan. Har inte samma mentor, istället för att vara typ 17 pers är vi 32. Så på våra textkommunikations lektioner måste de dela upp oss i två grupper för att vi inte får plats i salen, eller ja det finns inte datorer till alla. Riktigt dåligt för att vara en mediaskola faktist.
Det som var grymt bra är i alla fall schemat. Senaste dagen är fem över 3!


  • Måndag: 08.55 - 13.55
  • Tisdag:  12.00 - 13.30*
  • Onsdag: 08.35 - 12.55
  • Torsdag: 09.15 - 15.05
  • Fredag: 08.20 - 14:40

* En lektion, för att jag inte valde något av extraämnena som är på morgonen ;D

Grymt bra och är lagom nöjd nu när terminen börjar lugnt, börjar 20 över tio imorgon också. Yes! Tack för att jag äntligen fick lite motivation att börja skolan igen! Tack vare vårt otroligt, underbara schema!
Annars har jag inte gjort någonting mer idag, varit och storhandlat med mamma i Sumpan på Ica Maxi typ, jag är som ett barn på julafton där asså haha, springer omkring med den där "blipparen" och är allmänt lättroad, ja sån är jag ;D Nu spöregnar det, och jag som skulle möta räkan och sen åka upp och lämna tillbaka en film till Bellan. Hm, sätter på mig en svart soppsäck över benen så åker jag och hämtar henne, soppsäckar is the shit när det regnar och själv tycker jag att jag är väldigt smart som kommer på hur man kan använda dem vid sånna här tillfällen! :D
Ciao!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0