Bli inte förvånade ...

.. när jag börjat inlägget med att jag sitter och väntar på, ja ni förstår nog själva, Räkan ja. Vi ska pallra oss ut till sammans ikväll hade vi tänkt. Dricka upp våra sista 2 varsina öl som är kvar från i helgen och prata. Kanske blir de sista ölen under Sommaren 2008. Behöver nog i alla fall prata av mig lite  känns det som, men ändå inte haha. Helt sjukt, hur som helst så kommer vi i alla fall ha världens konversation i timmar. Det brukar vara så, men det är det som är så bra med Räkan. Att hon är egentligen inte så dum som hon ser ut och är ett väldigt bra skaldjur att ha som sin högra hjärnhalva ibland. Men egentligen så finns det ju inte så mycket vi pratar om haha, jo två saker. Är väl det ända, visst Räkan?

Aja nej, nu ska jag röka. Sen ska jag väl göra mig i ordning också. Dock är det inte speciellt mycket tid som försvinner till det, men ändå. En kvart kanske i alla fall.


"Rökning dödar långsamt, men vem fan har bråttom?"

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0