Blixtar och dunder, magiska under

Angelicas design är klar nu i alla fall & nöjd blev hon också vilket är väldigt roligt. Ska göra en till mig själv nu måste bara kamma fram lite nya ideér. Får göra det medan jag sitter här med min påse med lösgodis och lyssnar på åskan som går. Har i alla fall någonting att göra ikväll nu när man är hemma. Känns inte så frestande att gå ut i det här vädret faktist.



Imorgon ska jag träffa Jessica. Hoppas vädret är något bättre imorgon i alla fall. Vi kanske tar oss till Solna och äter på max eftersom det inte blev någonting idag. Så kanske man passar på att träffa Matilda och hennes kompis också. Vi får helt enkelt se hur det blir. Orkar inte sitta hemma hela dagen imorgon eftersom det bara är 17 dagar kvar nu till skolan börjar. Måste göra någonting roligt nu av den sista tiden som är kvar på lovet. Ska försöka få iväg mamma till Klasse någon dag eller två också. Härligt att få vara hemma själv lite.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket för bloggen älskling <3 :)

2008-08-03 @ 21:21:49
URL: http://angelicaawageborg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0