Den där Räkan.

Beviset är här. Jag är väldigt uttråkad och ja, jag sitter fortfarande och väntar på Räkan. Eftersom det är hon som fått fram den här rastlösheten så ska jag faktist tillägna ett inlägg åt er om henne. Helt ur mitt perspektiv.



Räkan är en flicka från Hässelby. Som egentligen heter Johanna Maria Angelica Andersson. Varför hon kallas Räkan? Ja, även fast jag kan vara väldigt ond mot henne ibland så tar jag inte upp det här. Hur som helst född fredagen den 28e december 1990, alltså är hon 17 år, 7 månader och 18 dagar vilket innebär att hon levt på denna jord i 6 440 dagar. Hon fyller 18 år i år vilket innebär att hon skulle kunna ta körkort, det ända problemet är väl att hon inte vågar övningsköra. Hon är längre än mig, blond och fräknig. Har ett jävla humör och djävulshorn när hon blir arg. Så akta er. Annars är hon en alkoholist som älskar öl, hon skriker efter öl varje dag. Röker prince och ibland pillar upp en prilla under läppen. Älskar mig och tycker också väldigt mycket om sina nära och kära. Hon har gått om ett år i gymnasiet eftersom hon fullständigt sket i första året så nu ska hon börja tvåan på Jensen Västras barn och fritids linje. Hon bor med sin mor och sin tokiga hund Ådi som är en väldigt snäll hund med en farlig svans. Hon har en reserverad plats på mitt tanklock på moppen under sena kvällar och nätter då det oftast blir så att vi kommer ut eftersom hon tar X antal timmar på sig att göra sig i ordning. Även om hon går upp 9 på morgonen och en annan går upp 3 hinner man bli klar före henne. Men ibland kan man ha turen att hon bara ska böja ögonfransarna och borsta tänderna innan hon går ut. Men det är alltid lika bra att vänta 20 minuter extra innan man åker och hämtar henne, för man hinner ändå röka en cigg innan hon kommer utanför porten. Ja. Annars kan jag väl säga att hon är min bästa vän, även fast hon är väldigt korkad. Ibland kan hon få för sig att hon är bäst, vilket vi alla vet att hon inte är. Ska du någon gång ringa henne på hennes mobil telefon ska du vara beredd på att hon gör någonting helt annat än att prata med dig, antingen pratar hon med hunden eller pratar/skriker på sin mor eller sitter i egna tankar och börjar garva mitt i när du är uppe i världens seriösaste ämne.

Men vet ni vad? Jag älskar henne ändå faktist! <3

 

Kommentarer
Postat av: Räkan

hahahah xD

<3<3

2008-08-17 @ 14:31:15
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0