Fitt telefon!

Sådär ja, nu ska vi lämna in min jävla skit telefon igen på lagning för att micken är trasig för tredje gången på typ 5 månader. Fast nu ska de tydligen reklamera den så det kommer typ ta ett tag innan jag får en "ny" telefon igen..... ÅH JAG BLIR GALEN!!!! Så nu sitter jag här med min gamla samsung som knappt är hel den heller. Irritation irritation irritation!!! Shit, inte min dag idag heller, var helt nere igår också, inte bra. Hoppas i alla fall på att det händer någonting ikväll, annars går jag under haha!

Ja, finns inte så mycket mer att säga just nu, skriver säkert senare! Ciao

Kommentarer
Postat av: Jessica

MIN TELEFON OCKSÅ!!!!!!!!! gaah blir tokig på dessa mobiler.... nu funkar knappt min extra telefon heller..

2008-08-09 @ 13:27:07
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0