Fort!

Det blir ett snabbt inlägg här på morgonen då jag faktist ska dra till skolan alldelles strax. Tar moppen för ingen buss går ihop med tiden jag börjar skolan så fan om inte moppe helvetet går igång asså! Som den har en förmåga att inte göra ibland. Ska i alla fall inte bryta av nykeln igen som har varit en upplevelse för ett tag sen. Hm, ja skolan!
Slutar 20 i tre tror jag, har inte riktigt fått in schemat i huvet. Men efter det blir det raka vägen hem, duscha, göra sig i ordning och allt. Lite senare ska jag möta Räkan, kirra ett flak eller två :) ett till henne och ett till mig :D Woohoo!

Sen ikväll blire party, Jessicas birthday och förhoppningsvis en massa trevligt folk!
Tjaouu!

Kommentarer
Postat av: Em

god morgon!

2008-08-22 @ 09:39:15
URL: http://audrinas.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0