Gah!

Ja ni gott folk, skrika av sig lite fick man verkligen göra då vi förlorade med 2-0 mot Elfsborg i kvällens match. Allting var skit och jag skrek så jag kokade och skakade i hela kroppen. Lite kul egentligen när man blir så arg när man inte ens har druckit alkohol, då det blir sånna stunder då man inte ens kan kontrolera sig eller veta vart man ska ta vägen. Men men, en förlust blev det hur som helst. Jag som hatar att förlora och allt. SKIT!

  

Efter matchen blev det en sväng in på grillen i Solna, Jessica käkade och sen gick vi till bussen och stötte på Manne och hans lillebror som vi också gjorde när vi gick ut från matchen. Så blev det raka vägen hem, regna lyckades det göra också på vägen hem från bussen & nu sitter jag här. Funderar på att ta en dusch vilket skulle vara väldigt skönt. Hm, får se hur det blir. Annars då ? Det är 10 dagar kvar till skolan börjar och 15 dagar kvar till det är derby, AIK - Bajen. Då vill vi inte se en förlust, för då vet jag inte vad jag gör. Adjö!

Vi e gnaget, vi e Gnaget, vi e Gnaget, AIK Alla hatar oss, alla hatar oss, alla hatar oss, vad fan gör det!?"

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0