Ge mig ett sommarlov till

Okej, jag har otroligt tråkigt. Sitter och pratar med Räkan som har nikotinbrist då hon ska sluta röka, igen. Hade tänkt gå ut och möta henne men sen kom jag fram till att nej, vädret suger. Jag är trött (fråga mig inte varför) och ja, nej är inte på humör. Även fast det skulle vara trevligt att prata av sig lite men det är sent också. Skolan om 63 timmar och 13 minuter, onsdag klockan 14.00 börjar allt igen. Jag lyckades gå upp "tidigt" en dag, hur ska detta sluta? Haha, panik. Ge mig ett sommarlov till! Det skulle fan inte skada någon!



& sen det här vädret. Det här jävla vädret, får vi inte bättre väder till nästa helg när Jessica fyller år så ballar jag ur asså. Usch, usch, usch. Nej nu blev allt negativt haha, ååhå. Nej, nu ska jag fortsätta bloggnörda mig och spela spel på facebook. Hejdaa!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0