Ge tillbaka min röst!

Försökte prata med mamma i telefon men det blev typ mest, MALIN? VAD SÄGER DU? PRATA HÖGRE!!?
Ja herregud. Skolan om en timme, kom nyss ut ur duschen, så kanske ska börja göra mig i ordning. Nej först ska jag få bilderna av Jessica från gårdagen :) Sen efter skolan ska jag till mormor och morfar, käka mat sen den där körkursen. (Observera kör, med ssschhh- ljud, inte K som vissa andra små saker hade fått för sig) Men men hihi, sitter här och lyssnar på Magnus Uggla - Första gången, hittade den på Carros blogg, den är jävligt fin den låten asså. Bara så ni vet haha ;) Åh, jag har tråkigt. Kanske ska fixa lite "frukost" hm.. Tralalala! Äsch, något hittar jag väl på!

Ny uppdatering efter 9 då jag kommit hem! Hoppas ni får en bra dag kära vänner !

- och du däremot, som vägrar hoppa ur min skalle ^^ haha

Kommentarer
Postat av: robiN

Go´morgon :)

2008-08-27 @ 07:28:21
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0